Skargi, wnioski
SKARGI I WNIOSKI
Zarząd PEC Sp. z o.o w Bytomiu lub upoważniony pracownik przyjmują interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem spółki.
Skargi i wnioski można składać:
- Listownie - na adres:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
ul. Wrocławska 122, 41-902 Bytom; - Osobiście - w sekretariacie zarządu przy ul. Wrocławska 122, 41-902 Bytom
w dni robocze w godzinach pracy; - Za pośrednictwem poczty elektronicznej:
na adres: marketing@pec.bytom.pl
z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”; - Faksem na numer: +48 32 388 73 26;
- Ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z upoważnionym pracownikiem.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnoszącego.
- Dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Rejestr zmian
- Podmiot udostępniający informację
- Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2019-10-11 16:11
- Aktualizacja publikacji
- Orpych Dawid 2021-02-25 12:38
- Wytworzenie publikacji
- Dawid Orpych 2021-02-25 12:38
- Zatwierdzenie
- Dawid Orpych 2021-02-25 12:38